Christiene Krouwels

Fotografie was voor mij niet veel meer dan vakantiekiekjes en foto’s van het gezin in en om het huis. Daar haalde ik geen voldoening meer uit en wilde meer, dus ruilde ik mijn Konica Minolta in voor een Sony srl A 33, mijn eerste spiegelreflex camera. Door bij Sony te blijven kon ik mijn lenzen behouden.

Na een paar fotocursussen heb ik mij aangemeld bij fotoclub Koedijk en ben sinds januari 2012 lid. Door lid te zijn van een fotoclub haal je wat vaker de camera uit de tas, de thema’s zijn altijd weer een uitdaging, de clubuitjes en workshops leerzaam en gezellig.

Na 6 jaar deel te hebben genomen in de activiteiten commissie en mede verantwoordelijk te zijn geweest voor het jaarprogramma stap ik uit deze commissie maar blijf als lid betrokken bij de club.

Vanaf januari 2019 heb ik mij bij Cees gevoegd om samen de website te beheren.

Rol binnen de verenigingLid, website commissie
VoorkeurenNatuur- en Landschapfotografie
Camera e.dSony