Conny Bindraban

Mijn interesse in fotografie ontstond op de middelbare school waar onze natuurkundeleraar ons de kneepjes van de donkere kamer en het ontwikkelen en afdrukken van foto’s bijbracht. Later had ik mijn eigen doka in het 2e toilet… Toen ik 50 werd kreeg ik mijn eerste spiegelreflexcamera: de Sony A200. Die heb ik nog steeds, maar nu heb ik er een full-frame-systeemcamera bij. En wensen te over.

Toen fotoclub Koedijk opgericht werd heb ik me meteen aangemeld om contact met hobbygenoten te hebben en ook om dat ik nog wel een en ander te leren had. Hiervoor heb ik ook cursussen bij Laura Wanders gevolgd. Ik merk wel dat ik vooruit ga.

Een paar jaar geleden heeft het Glasmuseum in Leerdam een foto van mij gebruikt om op haar website het radioprogramma “Vroege Vogels” aan te kondigen. Dat vond ik wel erg leuk.

Ik vind bijna alles leuk om te fotograferen en heb dus niet 1 bepaald thema dat er boven uit springt. Natuur, straatfotografie, mensen en producten vind ik erg leuk. Favorietste onderwerp blijft natuurlijk mijn kleinzoon…..

Rol binnen de verenigingLid, fotocommissie
VoorkeurenKinderen, landschap
Camera e.dSony xx