Spel 5 tegen 5

Reserveringen

€0,00
Reserveer nu

Dit betreft een besloten Club activiteit

We gaan vanavond 5 tegen 5 spelen.

We hebben 3 teams nodig. Als er 15 personen meedoen hebben we 5 foto’s per persoon nodig waarvan er 22 meedoen in de wedstrijd. Deze worden per team van tevoren uitgekozen voor Ronde 1 en Ronde 2. Iedereen die meedoet neemt de 5 foto’s op een stick mee zodat er geen afgedrukte foto’s zijn. Het maakt niet uit welke foto’s je meeneemt. Je hebt per team 22 foto’s nodig. Dus het is even afwachten hoeveel mensen er mee doen. Eerst gaat team A tegen team B en team C is jury. Team A laat een foto zien en daar kiest team B een foto tegenover. Dan kiest team B als eerste een foto en zet team A er 1 tegenover. Dit gaat zo 10 foto’s door en als het dan 5-5 is komt foto 11 aan de beurt. Zodat er altijd een winnaar is. Daarna gaat Team A tegen Team C en is Team B de jury. De laatste ronde is Team B tegen Team C en team A de jury. We hebben hier 3 laptops voor nodig. Hier worden door de teams de foto’s op uitgezocht. Op 1 laptop komen alle uitgekozen foto’s per ronde zodat degene die de laptop beheert elke keer de 2 juiste foto’s tegen elkaar zet.

Het is denk ik wel handig als de mensen die meedoen eerder dan 19;45 komen want het uitzoeken duurt altijd wel even.

Reserveringen

Registratiegegevens