Winnaar van de clubwedstrijd ‘Nieuws’: Maureen van den Broek

13 December hield Fotoclub Koedijk weer haar jaarlijkse clubwedstrijd. Het thema voor dit jaar was ‘Nieuws’. Een 3-koppige vakkundige jury, bestaande uit Inez Mühren, Fred van den Bosch en Erna Faust hebben alle ingezonden foto’s beoordeeld. ’s Avonds werden de foto’s tijdens een Zoom bijeenkomst uitgelicht en de winnende bekend gemaakt. De 1ste plaats ging naar Maureen van den Broek met haar prachtige foto van de bloemenzee op de plek van de aanslag op Peter R de Vries. Maureen van harte gefeliciteerd! Zij kreeg de wisseltrofee en een bloemetje aan huis uitgereikt en was zeer verrast en blij. Het was heel spannend; met 1 puntje minder haalden Ronald Mallant en Conny Bindraban een gedeelde 2e plaats.

De beste 15 foto’s worden, zoals gewoonlijk weer tentoongesteld op de verschillende locaties in de regio Alkmaar. Alle ingezonden foto’s kunnen bekeken worden op de website

Conny