Tiem Meijering

Mijn naam is Tiem Meijering, ik ben gepensioneerd, getrouwd, kinderen en kleinkinderen en fotografie is mijn voornaamste hobby.

Fotoclub Koedijk is een leuk forum om meer inhoud hieraan te geven. In m’n jonge jaren heb ik veel in zwart-wit gewerkt, zelf ontwikkelen, afdrukken, vergroten ect. Ik heb een brede interesse, maar heb in de afgelopen jaren me veel bezig gehouden met vogels, libellen, vlinders, landschappen, stads- en avondfotografie en alles wat met de natuur te maken heeft. Hoewel ik er altijd wel op uit ben om foto-technisch te verbeteren, zoek ik hierin niet de perfectie maar veel meer om de natuur in al z’n schoonheid te ontdekken, vast te leggen en met anderen te delen.

Foto’s bewerken doe ik met Photoshop CC, ook daarin wil ik graag verbeteren. Ik heb 2 Olympus systeemcamera’s, de OMD-EMS en EM1. met groothoek zoomlens 12-40 mm en telelens zoom 70-300 mm prine lens en een macro lens 60 mm en voor reizen en vakanties de zoomlens 14-150. Een uitgebreide selectie van al mijn foto’s heb ik verzameld in mijn website.

Rol binnen de verenigingLid, fotocommissie
VoorkeurenVogels
Libellen