Winnaar van de clubwedstrijd ‘Lijnenspel in de natuur’

Het clubjaar werd zoals we gewend zijn afgesloten met een gezellige avond en dit jaar met een extra feestelijk tintje om het 10-jarig jubileum af te sluiten. Oprichter RenĂ© Groeneveld werd benoemd tot erelid van de club en er was een warm en koud buffet, verzorgd door de medewerkers van de Rietschoot. Om half acht werden de foto’s voor de clubwedstrijd uitgestald en kon er door iedereen worden gestemd. Tijdens een hapje en een drankje werd de uitslag van de 15 uitgekozen foto’s bekend gemaakt en de winnaar van de clubwedstrijd 2022 ‘Lijnenspel in de natuur’ is: Maureen van den Broek met een detailfoto van het verenkleed van een vogel. Zeer verrast en blij nam zij de bloemen in ontvangst en mag opnieuw een jaar genieten van de wisselbokaal. Gefeliciteerd Maureen! Tweede werd Pim Weeda en de derde plaatst ging naar Ronald Mallant. De foto’s die meegaan in de expositie klik hier. Alle wedstrijdfoto’s zijn hier te zien.