Inleveren geprinte wedstrijd foto’s

Geprinte foto’s: Alle foto’s die meedoen aan de wedstrijd moeten geprint worden op A4 formaat = 20x 30cm. Dit mag op een eigen printer afgedrukt worden of bij een centrale. Vrije keuze. Geen passe-partout of lijnen om de foto.

Nummer foto’s:  Het nummer wat je toegewezen krijgt van de Fotocommissie zet je op de achterkant van je foto’s

Inleveren: De foto’s inleveren bij de fotocommissie aan het begin van de avond in een gesloten envelope. Op de enveloppe zet je je naam.

Tafels: Zodra alle foto’s binnen zijn en uitgestald op de tafels, zal de fotocommissie aangeven dat de beoordeling kan starten. Een externe jury zal deze keer de foto’s beoordelen. De uitslag wordt op de avond bekend gemaakt. Er zal op de avond genoeg ruimte en tijd zijn voor de leden de foto’s te bekijken.

Website: Na de uitslag van de wedstrijd komen de foto’s op onze website.

Expositie: In het nieuwe jaar gaat onze expositie op tournee in de omgeving van Alkmaar.

Gezellige avond: Iedereen een hele fijne avond en heel veel plezier met de wedstrijd!