LID WORDEN

Actieve & enthousiaste leden zijn welkom bij Fotoclub Koedijk.
Als je lid wilt worden van onze fotoclub dan stellen wij daar wel een paar voorwaarden aan. Zo zal je over enige kennis over fotografie moeten beschikken. Termen als “sluitertijd, diafragma, belichting, ISO waarden, resolutie en gulden snede” moeten bekend zijn. Binnen onze club kun je veel aanvullende ervaring op doen, maar we zijn geen opleidingscentrum.
Verder beschik je over een digitale camera omdat we de foto’s met elkaar bespreken op de computer. Op de avonden worden de foto’s, naast het bespreken, ook met elkaar bekeken op een televisie scherm.

Fotoclub Koedijk staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met de secretaris.
Lees verder >> Bestuur. Of vul onderstaand formulier in.

CONTRIBUTIE
Het lidmaatschap bedraagt € 79,00 per kalenderjaar. Studenten betalen 50%.
Leden krijgen een mail van de penningmeester op welk rekeningnummer de contributie gestort moet worden.

OPZEGGEN LIDMAATSCHAP
Voor 1 december van het kalenderjaar schriftelijk opzeggen bij het secretariaat.
E-mail: secretariaat@fotoclub-koedijk.nl .,

VRIJBLIJVEND BIJWONEN CLUBAVOND

Heeft u nog vragen of wilt u een keertje vrijblijvend onze clubavond bezoeken? S.V.P. Vult u dan onderstaand formulier in. Er wordt contact met u opgenomen.

Ook voor aanmelding lidmaatschap kan onderstaand formulier worden gebruikt.

VUL ONDERSTAAND FORMULIER IN:

Ingeschreven bij de KvK onder nummer 54275873